DOBRÉ SPRÁVY! PREDLŽUJEME TRVANIE PROGRAMU 4+1
Predlžujeme dobu na založenie účtu
a registráciu prvého produktu do do 30.06.2021.
Viac v pravidlách programu
Často kladené otázky (FAQ)
PRODUKTY
-
1. Môžem zaregistrovať krmivo pre psov aj mačky na jednom účte?
-
2. Je možné zaregistrovať rôzne krmivá?
Áno. Krmivo môže byť z rôznych produktových radov zahrnutých to programu a s rôznou gramážou. Skupiny produktov, ktoré sú zaradené do programu, nájdete v bode 2.6 Pravidiel programu. Je však dôležité vždy dodržiavať odporúčania veterinárneho lekára.
-
3. Je možné registrovať granule a konzervy?
Nie, akcia sa vzťahuje len na granule s výnimkou radu Multifunction.
-
4. Na ktoré krmivá sa akcia vzťahuje?
Na všetky granule s výnimkou krmív radu Multifunction. Skupiny produktov, ktoré sú zaradené do programu, nájdete v bode 2.6 Pravidiel programu.
Royal Canin sa konštantne usiluje o zdokonaľovanie svojej ponuky produktov a túto ponuku na trhu priebežne obmieňa. Skupiny produktov a Produkty v skupinách produktov sa počas trvania Programu môžu kvôli neustálemu vývoju a zdokonaľovaniu ponuky produktov Royal Canin meniť (vyradením, zmenou alebo pridaním Skupiny produktov alebo Produktov); najmä granuly pre mačky a psy z radu Veterinary Health Nutrition a Senior Consult; účasťou v Programe berie Účastník túto skutočnosť na vedomie. Z dôvodu výpadkov v dodávkach surovín alebo tovarov alebo iných problémov zásobovania nemôže Prevádzkovateľ a Royal Canin zaistiť nepretržitú dostupnosť všetkých Produktov na trhu, svojou účasťou v Programe berie Účastník túto skutočnosť na vedomie.
-
5. Môžem si kúpiť rovnaké výrobky, ale v rôznych gramážach?
Áno, ale zadarmo získate zakúpené krmivo s najnižšou gramážou zo štyroch výrobkov, ktoré ste do programu registrovali.
-
6. Týka sa akcia aj konzerv?
Nie, akcia sa týka iba granúl. Skupiny produktov, ktoré sú zaradené do programu, nájdete v bode 2.6 Pravidiel programu.
Royal Canin sa konštantne usiluje o zdokonaľovanie svojej ponuky produktov a túto ponuku na trhu priebežne obmieňa. Skupiny produktov a Produkty v skupinách produktov sa počas trvania Programu môžu kvôli neustálemu vývoju a zdokonaľovaniu ponuky produktov Royal Canin meniť (vyradením, zmenou alebo pridaním Skupiny produktov alebo Produktov); najmä granuly pre mačky a psy z radu Veterinary Health Nutrition a Senior Consult; účasťou v Programe berie Účastník túto skutočnosť na vedomie. Z dôvodu výpadkov v dodávkach surovín alebo tovarov alebo iných problémov zásobovania nemôže Prevádzkovateľ a Royal Canin zaistiť nepretržitú dostupnosť všetkých Produktov na trhu, svojou účasťou v Programe berie Účastník túto skutočnosť na vedomie.
-
7. Môžem zaregistrovať 4 krmivá z rôznych veterinárnych produktových radov?
Áno, môžete.
Pri výbere krmiva je však dôležité vždy dodržiavať odporúčania veterinárneho lekára.
-
8. Zahŕňa program 4 + 1 zadarmo aj krmivá, na ktoré sa vzťahuje iná akcia?
Nie, akcie nie je možné kombinovať.
-
9. Môžem si vybrať iné krmivo zadarmo ako to, ktoré som si už zakúpil?
Nie. V poslednom kroku registrácie si budete môcť vybrať granule, ale len z tých, ktoré ste si už zakúpili. Automaticky sa vyberie krmivo s najnižšou gramážou spomedzi registrovaných balení. Ak takáto gramáž vybraného krmiva nebude dostupná, vyberie sa najmenšie dostupné balenie krmiva s tým, že táto gramáž nesmie byť nižšia ako zakúpené krmivo s najnižšou gramážou spomedzi registrovaných balení.
-
10. Ako si môžem vybrať krmivo zadarmo?
Po registrácii posledného (štvrtého) kódu balenia dostanete e-mail s overovacím kódom. Krmivo bude doručené do vami zvolenej veterinárnej ambulancie najneskôr do 30 dní. Následne je potrebné navštíviť veterinárnu ambulanciu, v ktorej boli výrobky zakúpené, uviesť overovací kód a meno zvieraťa. Krmivo vám bude vydané na základe týchto informácií.
Príklad:
Podľa odporúčania lekára ste zakúpili krmivo Gastrointestinal kitten 2 kg. Veterinárny lekár následne zmenil odporúčanie na Cat Hypoallergenic a trikrát ste zakúpili krmivo v balení 4,5 kg. Po zaregistrovaní kódov týchto balení budete mať na výber: Gastrointestinal kitten 2 kg alebo Hypoallergenic 2,5 kg (to je najbližšia dostupná gramáž, ktorá je väčšia ako najnižšia gramáž zakúpených výrobkov).
-
11. Je možné zakúpiť krmivo v rôznych veterinárnych ambulanciách?
Nie. Všetky krmivá je potrebné kúpiť v rovnakej veterinárnej ambulancii, pričom počas jednej návštevy nemusia byť zakúpené všetky balenia. Túto veterinárnu ambulanciu zadávate pri registrácii balení.
-
12. Čo mám robiť, ak som si kúpil/a krmivo v rôznych veterinárnych ambulanciách?
Všetky štyri krmivá musia byť zakúpené v rovnakej veterinárnej ambulancii. Krmivá zakúpené v rôznych veterinárnych ambulanciách nemôžu byť vzájomne kombinované.
-
13. Čo mám robiť, ak si chcem vybrať iné krmivo ako to, ktoré malo najnižšiu gramáž spomedzi zakúpených?
Príklad:
Podľa odporúčania lekára ste zakúpili krmivo Gastrointestinal kitten 2 kg. Veterinárny lekár následne zmenil odporúčanie na Cat Hypoallergenic a trikrát ste zakúpili krmivo v balení 4,5 kg. Po zaregistrovaní kódov týchto balení budete mať na výber: Gastrointestinal kitten 2 kg alebo Hypoallergenic 2,5 kg (to je najbližšia dostupná gramáž, ktorá je väčšia ako najnižšia gramáž zakúpených výrobkov).
KÓDY
DODANIE
-
21. Bude mi krmivo zadarmo odoslané domov?
Nie, krmivo bude odoslané do veterinárnej ambulancie uvedenej pri registrácii.
-
22. Ako dlho je potrebné čakať na dodanie krmiva zadarmo?
Krmivo zadarmo vám bude doručené do 30 dní od riadnej registrácie balení.
-
23. Je možné zmeniť dodaciu adresu z adresy veterinárnej ambulancie na domácu adresu?
-
24. Môžem zmeniť svoje telefónne číslo?
Áno, v prípade, ak počas trvania programu zmeníte svoje telefónne číslo, máte možnosť požiadať o jeho zmenu vo vašom účte.
Vezmite prosím na vedomie, že telefónne číslo je potrebné na overenie vášho účtu, a preto je zmenu telefónneho čísla potrebné preukázať.
V tomto prípade nás, prosím, kontaktujte e-mailom na adrese:
vernostny.program@royalcanin.com
-
25. Musím za dodanie krmiva zadarmo zaplatiť?
Nie, účastníkovi sa neúčtujú žiadne náklady súvisiace s dodávkou krmiva zadarmo.
-
26. Ako si môžem vyzdvihnúť bezplatné balenie krmiva Royal Canin?
O odoslaní krmiva vás budeme informovať v e-maile, v ktorom vám zároveň pošleme jedinečný kód. Ak si chcete krmivo prevziať, je potrebné navštíviť veterinárnu ambulanciu, uviesť kód prijatý v e-mailovej správe a meno vášho domáceho miláčika.
ĎALŠIE OTÁZKY